Zápis z jednání výboru SV č. 18/2015 ze dne 7.října 2015
Přítomni: D. Soukupová, S. Bláha, Z. Střížková a J Chrdle
Průběžně probíhají jednání s DPÚ k revitalizaci našeho domu.
Dne 30.9.2015 skončilo vyhlášené výběrové řízení na pronájem společných prostor v domě.
Protože jsme do tohoto data nedostali žádnou adekvátní nabídku, bylo výběrové řízení zrušeno.
Na 20. – 21. 10. 20105 je naplánována výměna vodoměrů.
Znovu žádáme vlastníky (nájemníky) v posledních podlažích domu, aby průběžně odvzdušňovali topení. Kohouty topení nechte puštěny na maximum.
Shromáždění vlastníků, kde by se měly schválit další kroky, směřující k revitalizaci domu, proběhne ve čtvrtek 26.11.2015
od 17.30 do 20.00 h v ZŠ Rakovského 3136, Praha 4. Pozvánka bude vyvěšena v nejbližších dnech po upřesnění bodů programu.
Vyjádřena nespokojenost s úklidem (nastoupila nová pracovnice), bude tlumočeno firmě Polygon.
Protože jsme se s firmou, která nabídla za úplatu možnost reklamy ve výtazích nedohodli na podmínkách smlouvy
(původní návrh smlouvy jsme připomínkovali, firma s našimi připomínkami nesouhlasila), rámečky s reklamou ve výtazích nebudou.
Dle informací úřadu MČ Praha 12 budou kontejnery na objemný odpad přistaveny opět v listopadu, a to v termínu pondělí, 16. listopadu 2015, 15-19 hodin.