Připravujeme shromáždění vlastníků. Proběhne s největší pravděpodobností v 1. polovině září v ZUŠ naproti našemu domu. Přesný termín se dozvíme až koncem srpna a budeme vás neprodleně informovat.
Po montáži stříšek nad předními vchody domu bylo zjištěno zatékání do dutinek a při větším dešti teče voda po fasádě.
Reklamováno, firma slíbený termín posouzení nedodržela, při urgenci přislíbeno, že přijede věc posoudit v nejbližších dnech.
Do té doby nezaplatíme fakturu za montáž stříšek.
Do výběrového řízení na pronájem nebytových prostor přišlo 5 nabídek, všechny byly přijaty. Smlouvy na tyto pronájmy budou uzavřeny
k 1.2.2017. K případnému pronájmu je stále volný prostor pod schodištěm v suterénu 3107 a dopisní schránka 3107.
Zakoupeny nové rohožky – čistící zóny (do každého vchodu dvě). Lze říci, že velmi pomáhají proti zanášení nečistot, sněhu
a posypových materiálů do domu i bytů.
Žádáme vlastníka, který patrně rekonstruuje byt ve vchodě 3109 (již od prosince 2016), aby na nástěnce informoval,
do kdy bude rekonstrukce trvat. Není to povinnost, jen odkazujeme na dohodu všech vlastníků, že rekonstrukce by měl každý oznámit
na nástěnkách jednotlivých vchodů, včetně termínu od kdy do kdy potrvá. Dovolujeme si také upozornit na dohodu, že by se nemělo vrtat
o nedělích a svátcích (ani toto nebylo v tomto případě dodrženo, vrtalo se o Vánocích včetně Silvestra).
Po poradě s odborníky bylo rozhodnuto, že budou zakoupeny do přízemí jednotlivých vchodů dveře nové (jednou z variant řešení byla
i renovace dveří stávajících), původní zárubně budou zachovány, opraveny a natřeny.
Proběhla technická kontrola domu, opraveno osvětlení.
Ve vchodě 3108 někdo „likvidoval“ vánoční stromek, spadané jehličí bylo ve výtahu i v jeho drážkách, přízemí na nové rohožce
a na venkovním schodišti. V tomtéž vchodě kdosi znečistil výtah barvou! Žádáme vlastníky a nájemníky, aby v případě jakéhokoliv
znečištění společných prostor vlastní vinou, tyto po sobě uklidili.
Žádáme vlastníky, aby důsledně třídili odpad a nezaplňovali papírem, plasty a sklem kontejnery k tomu neurčené.
Začátkem 3. týdne byly kontejnery na směsný odpad papírem a plasty doslova přeplněny už v úterý (takže do pátku,
kdy probíhá odvoz odpadu, bychom neměli na směsný odpad v kontejneru vůbec žádné místo), někdo dokonce odložil ke kontejnerům starý nábytek.
Jak už jsme několikrát upozorňovali, můžeme jako SV dostat za takovéto jednání pokutu 50 000 Kč.
V Praze dne 20.1.2017
Zapsala: Dana Soukupová
Příští zasedání výboru se bude konat v průběhu září 2024.
Petr Soukup připravil na příští shromáždění vlastníků informace k solárním panelům pro případnou instalaci na našem domě, jak jsme o tom mluvili na posledním shromáždění v dubnu 2022. Informace zatím přednesl na výboru SV