náš domeček
Domovská stránka - klikněte pro návrat
Nepřehlédněte ...
Do domu se opět bez vědomí výboru snažili dostat zástupci firmy, která nabízela "bezplatnou" kontrolu plastových oken.
Stavba ramp byla dokončena a předána, ještě zbývá dosadit trávník. Klíče od ramp, budou vlastníkům předány dle požadavků.
 
Zápis z jednání výboru SV č. 7/2017 ze dne 4. května 2017
Přítomni: D. Soukupová, J. Chrdle, Z. Střížková, S. Bláha
  1. Veřejnosprávní kontrola ze Státního fondu životního prostředí k ověření plnění smluvních a realizačních podmínek podpory v programu Nová zelená úsporám dopadla pro naše SV velmi dobře. Vše bylo shledáno v pořádku. ☺
  2. S pojišťovnou Generali a.s. bude uzavřena nová pojišťovací smlouva domu, jehož cena se revitalizací zvýšila.
  3. Vzhledem k rekonstrukci domu včetně kompletního zateplení pláště a střechy bude na naši žádost Pražskou teplárenskou, a.s. na rok 2018 nastaven nový ještě výhodnější odběrový diagram (než ten, který byl v září 2016 nastaven na rok letošní). Úspora tepla a teplé vody se projevila už i ve vyúčtování za rok 2016.
  4. Výrazně poškozená stěna pod schránkami ve vchodě 3108 byla opravena. Vyzýváme všechny, kteří sami (popřípadě jejich děti) způsobí škodu na zařízení domu, aby vždy neprodleně informovali výbor SV.
  5. V průběhu května 2017 budou dosázeny kolem domu nové keře a stromy a posekána tráva.
  6. Dne 9.4.2017 proběhla kontrola domu, provedeny drobné opravy.
  7. Zkontrolovány všechny tři výtahy v domě, vše OK.
  8. Zjištěno zatékání u parapetů kočárkáren. Bude reklamováno u firmy Holborn. Zatéká též u stříšky nad vchodem 3108, i zde byla uplatněna reklamace.
  9. Upozorňujeme, že do konce května 2017 je za letošní rok nutné zaplatit daň z nemovitosti za byt v osobním vlastnictví. Každý vlastník by měl dostat do schránky složenku, pokud se tak nestane, obraťte se na finanční úřad Prahy 12.
  10. Kontaktovali jsme odbor životního prostředí MČ Prahy 12 a připomněli jsme slib, že budou natřeny ploty u hřiště na boku domu vchodu 3107. Dle sdělení pracovníků OŽP došlo k uzavření smlouvy s novou firmou, která začala pracovat začátkem května, k natření plotu dojde během letních měsíců, přesný termín bude včas sdělen.
  11. Žádáme vlastníky i nájemníky, aby se se žádostmi o změnu nebo úpravu jmenovek na schránkách a zvoncích obraceli na výbor SV, technici výboru nové jmenovky zajistí. Schránky ani zvonky neoblepujte ani nepřipisujte nová jména.
  12. V pondělí 22.5.2017 od 15.00 do 19.00 hodin bude na obvyklém místě přistaven kontejner na velkoobjemový odpad. Všechny nepotřebné věci odložte do něj a ne ke kontejnerům na směsný odpad před domem.
V Praze dne 5.5.2017
Zapsala: Dana Soukupová
Příští zasedání výboru se bude konat v průběhu září 2024.
Nepřehlédněte ...
Do domu se opět bez vědomí výboru snažili dostat zástupci firmy, která nabízela "bezplatnou" kontrolu plastových oken.
Připravujeme shromáždění vlastníků. Proběhne s největší pravděpodobností v 1. polovině září v ZUŠ naproti našemu domu. Přesný termín se dozvíme až koncem srpna a budeme vás neprodleně informovat.
KONTAKTY
Výbor společenství vlastníků Botevova 3107, 3108 a 3109
email: vybor@svbotevova.cz
INTERNETOVÝ PROHLÍŽEČ
Mozilla
Verze: 5.0
Váš prohlížeč není otestován ...
Stránky nebyly testovány pro Váš prohlížeč. Správné zobrazování není zaručeno.
Návrh, grafická úprava a programování webových stránek © 2014 Petr Soukup
Postaveno na technologiích HTML 5, CSS3, PHP, JavaScript, phpBB a MySQL
Vyvinuto na operačním systému Debian Linux 7.5 za pomoci svobodného softwaru
- v programech:  Bluefish, Inkscape, Eclipse a Gimp